Ska ta kväll

Klockan är bara lite över 21.00 men jag är ändå jättetrött.

Så nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen med klinisk vårdlära boken lite och sen kommer jag nog troligen att slockna ganska snabbt.

Tidig väckning imorgon igen. Tack och lov är det sista morgonen den här veckan! :)

Har min utvärdering imorgon :) Spännande! Det värsta är bara att min handledare inte är där då, inte heller den jag varit mycket med, men den tredje jag varit en del med är där och avdelningsskötaren så helst någon är där och kan döma mig :)
Hoppas jag får bra kritik!

Godnatt med er alla!
Nya tag imorgon!
2009-05-07 @ 20:17:46 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }