Sjuk Amanda

Blev sjuk igår :/ inte kul!
Då jag satt och jobbade så fick jag plötsligt ont i halsen. Sen när jag kom hem började jag bli lite tung i huvudet.

Redan kl.19.50 var jag dödstrött så jag somnade redan då. Och mitt i natten sa Dennis att jag känns varm som en kamin så jag hade nog feber då. Nu känns det LITE bättre. Lite huvudvärk har jag och lite ont i halsen.

Tror inte att jag åker till Helsingfors ännu tills imorgon. Det är en risk för patienterna om jag kommer dit om jag är sjuk och sen skulle jag själv inte orka heller..


Har heller inte hunnit eller orkat blogga igår.

Berättar mer om mina dagar här sen då jag har mera krafter :)
2009-05-03 @ 09:57:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }