Sista praktikdagen

Godmorgon :)
Tänk att det är sista praktikdagen för mig redan. Otroligt snabbt har det gått. Bra det att jag inte haft för tråkigt åtminstone ;)

Har sovit helt bra inatt också, men då jag satte mig upp och sitta i sängen så började hostan. Jobbigt!

Jag slutar min praktik redan 12.00 idag för kl.13.00 har jag tent i klinisk vårdlära i skolan. Om jag hinner så uppdaterar jag där emellan! Den här praktikdagen kommer att ga snabbt då jag slutar två timmar tidigare. Härligt!

By the way så gick alla mina tre favoriter med i finalen i eurovisionen! Jippii! :D
Läste på Aftonbladet att läsare har ratat Sveriges bidrag på grund av den tråkiga "koreografin" och utseendet på scenen. Jag vet inte heller varför Finlands bidrag inte lät som det gör på radio. Hmm.

Jaja :) Nu dricka upp teet, packa väskan och åka!
Ha en jättebra onsdag allihopa!
2009-05-13 @ 05:14:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: ja men visst blev den finare som kort:)

vad klippte du då?

2009-05-13 @ 07:10:32
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske för att på radio är det en inspelad version som är mixad och fixad för att låta så bra som möjligt, i eurovision är all sång live, och då är det svårt att få det att låta lika bra som i radio. blanda dig inte i sådant du inte vet något om!

2009-05-13 @ 09:22:02
Postat av: Amanda

Kanske du Anonym som inte vågar stå för dina åsikter inte ska lägga dig i något du inte vet något om.

2009-05-13 @ 11:42:22
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }