Semifinal 2

En sammandragning av låtarna :)

1 Kroatien
- Nä inte riktigt min smak.

2. Irland
- Helt ok. Men jag tycker inte rock passar in i ESC

3. Lettland
- Nej fy!

4. Serbien
- Snyggt hår :P

5. Polen
- Boooring.

6. Norge
- GIllar den starkt! Killen e så oskyldigt söt :)

7. Cypern
- Njä, jag vet inte riktigt.

8. Slovakien
- Nä det lät inte bra.

9. Danmark
- Helt ok, men lite tråkig ändå.

10. Slovenien
- Allt hittar de på.

11. Ungern
- Hjälp.

12. Azerbajdzjan
- Den är helt bra! :)

13. Grekland
- Greker är iallafall snygga :P

14. Litauen
- Tråkigt bidrag.

15. Moldavien
- Jösses vad hon liknar Shirley Clamp i vissa vinklar! Det var drag i låten iallafall.

16. Albanien
- Inte helt fy skäms :)

17. Ukraina
- Det var drag minsann i den låten! Lite vulgärt ibland :P

18. Estland
- Fin låt.

19. Nederländerna
- Sovdags!


Nog fanns det allt några bra låtar :) Men alltför många dåliga tyvärr.
Får se vem som går vidare till lördagens final!
2009-05-14 @ 22:21:06 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

de ska bli så himlans spännande på lördag. längtar verkligen dit nu!

2009-05-14 @ 23:46:51
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Joss

Men vi håller självklart på Sverige! Wihoooo! :D

Fan vad kul det skulle vara om hela schlagerfesten hölls här nästa år.

2009-05-15 @ 15:33:43
URL: http://[email protected]
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }