Semifinal 1

Ska göra ett kort sammandrag av låtarna från seminfinal 1.

1. Montenegro
- Själva uppträdandet var lite öh?
 
2. Tjeckien
- börjar bli trött på fjanterier i eurovisionen.

3. Belgien
- Why Elvis?

4. Vitryssland
- Njä. Trött på rock i eurovisionen också.

5. Sverige
- Låten är helt bra och annorlunda. Lite tråkigt framförande tyvärr.

6. Armenien
- Helt bra!

7. Andorra
- Refrengen påminner om någon annan låt?

8. Schweiz
- Headbanga huvudet ur led. Not for me.

9. Turkiet
- Godkänd!

10. Israel
- ZzzzZzz

11. Bulgarien
- Spökeri..?

12. Island
- Fin ballad! Tjejen var söt också.

13. Makedonien
- Nej.

14. Rumänien
- Sådär halvbra.

15. Finland
- Förvånansvärt bra låt från Finland. Men lät det inte lite falskt?

16. Portugal
- En lite annorlunda låt men ändå inte så speciell.

17. Malta
- Ingen speciellt bra ballad.

18. Bosnien
- Lite mystiskt bra.


Tyckte det var många ganska dåliga bidrag. Vad har hänt? Är det jag som är petig? :P

Får se iallafall vem som blir de lyckliga och går vidare till final :)
Jag hejar på Finland, Sverige och Island åtminstone!


TIdig morgon imorgon så jag hinner inte kolla hur det går.
Godnatt alla!
2009-05-12 @ 22:18:00 Jag tycker till Permalink


Kommentarer
Postat av: Bea

Bra blogg du har :)

2009-05-12 @ 23:43:15
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }