Räksmörgåsar

Håller på och äter mina världens fulaste, men goda, räksmörgåsar nu! Mums vad gott!
Jag ids inte ens ta kort på dem och visa upp dem av att de är fula :P Det är inte lätt att vara utan köksredskap och måste handskas med engångsbestick och tallrikar..

Nu tror jag att jag ska ge upp för ikväll och inte göra något mera idag. Ska gå ut med skräpet och sen ska jag antingen kolla en film eller så läser jag min bok. Får se vad jag har lust med efter att jag varit ut en sväng ;)
Solen skiner inte längre heller. Sad. De har lovat regn tills imorgon så imorgon kommer jag säkert att bara mysa för mig själv här i min mysiga lägenhet.

Nu ska jag gå out med skräpet!
2009-05-26 @ 19:45:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nikolina

precis! hatar när folk skyller ifrån sig, alla är medvetna om vad de gör. Oftast iallafall

2009-05-26 @ 19:59:06
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }