Pusta ut

Har nyss slängt i mig en fil och makaronerna kokar. Jag är så hungrig så det blir bara något snabbt nu.
Senare ska jag göra en tacopaj tills Dennis kommer hit :)

Själv har jag varit in till stan ett varv. Tänkte att jag skulle få belöna mig med ett plagg från Gina Tricot för 10€ men, tänka sig, så fanns det inget där jag ville ha! Otroligt. Inte ens något dyrare föll mig i smaken den här gången.

Jag var snål på en sundae från McDonalds men det var så lång kö där så "tack och lov" orkade jag inte köa för en liten glass så jag for bara hem då. Eller först var jag in till Prisma och handlade ingredienserna till Tacopajen.


















Uppdaterar mer senare då magen är full ;)
2009-05-20 @ 16:35:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }