Nu ska jag ut!

Har nyss ätit gårdagens kycklingwok med glasnudlar. Gott!
Klicka här ifall ni missade receptet igår :)
Det är bäst att äta hemma innan man åker in till stan så behöver man inte äta där och lägga ut extra pengar på det.
Det är så att leva som studerande.

Ska fixa mig klart nu och packa ihop grejorna och åka in till stan!
Vet inte om något är öppet idag i och med att det är morsdag men jag måste ut och lufta mig i allafall.

Det är sol ute så jag får helst njuta av solen lite :)


So long! :)
2009-05-10 @ 11:50:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }