Nu kan jag säga att jag blivit brun

Har legat på simstadion nu i nästan 4 timmar! :) Härligt! Men det var tur att vi gick då för jag är nog bränd här och var. Speciellt på mina smalben. Jag har som en snygg rand där det skiljer av fram- och bakben. Snyggt :P
Nästa gång måste jag alltså sola ryggen så att jag blir jämn brun på båda sidorna!

Den här gången var det alltså riktigt bikiniväder! :) Då jag for hem så kunde jag vara i endast t-skjorta av att det gassade. Härligt! Jag var tvungen att vika in efter aftersun åt mig :P




Susann och Katarina




Mina stackars ben som blev brända.

Men jag kan lungt säga: Ack så härlig dag!

2009-05-18 @ 16:59:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }