Nu blir det kväll

Jag är trött nu efter en lång dag i skolan och ute i solen så jag ska lägga mig nu.
Ska till Simstadion med Kata och Susann imorgon kl.10.00 på morgonen så det blir relativ tidig väckning ;) Men skönt kommer det att vara!

Har inget packat ikväll så jag ska packa på morgonen. Jag ska ha med massor med mat! :D Kastade ihop en korvsallad nyligen och ska ännu ta med något till så att jag orkar. Får ju heller inte glömma min bok!
Boken får ni höra mer om imorgon då jag börjat lite på den ;)

Nu ska jag säga godnatt åt min älskling och jag säger nu godnatt år er mina läsare! :) Natinajt!
2009-05-25 @ 21:25:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jennhy

hoppas du sov gott :)



sv; ja de skulle iaf jag kunna göra :D

2009-05-26 @ 06:43:45
URL: http://jennhys.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }