Natitajm

Nu är det läggdags!


Jag är så van nu att gå och lägga mig runt 22.00 och stiga upp 5.30 så jag är jättetrött nu. Imorgon börjar jag 8.30 så det är en himmelens sovmorgon för mig imorgon!

Min nattoutfit är

Den skrämmer bort alla dummisar ;)

Något inte så matchande nu just är mina rosa snoopytofflor till!

Men de är så härliga!

Ansiktet är tvättat och insmörjat.
Ska visa de produkter jag använder mig av :)
Klicka för att göra bilderna större!


Loreal Happyderm Skin Exhilaration Cleansin Mousse

Jag får jättemjuk hud av den här! Billig är den också runt 5€
Den doftar även gott!


Mary Kay ögonrengörningsmedel

Den här rengör verkligen! Vet inte vad den kostar för jag har fått den av mamma.


A-creme

En salva man kan använda åt hela kroppen. Jag använder den till ansiktet för jag har så otroligt torr hud.
Inga tillsatsämnen! Jättebra! Pris runt 13€



Nu ska jag sova. GODNATT ALLA UNDERBARA!
2009-05-13 @ 21:41:35 Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe me den tröjan på gissar jag på att madrömskvoten är på noll :)

2009-05-14 @ 00:04:28
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Goa tofflor :)

2009-05-14 @ 08:18:21
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Så gött att ha tofflor som man nästan bor i!

2009-05-14 @ 11:59:19
URL: http://tgif.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }