Nästsista skoldagen!

Snart ska jag påbörja min nästsista skoldag :) Härligt! Men som jag sa redan igår så kan jag egentligen kalla den till min sista för imorgon måste jag bara vara fysiskt i skolan.

Ligger och äter min frukost nu. Vill inte riskera att tappa min tallrik på mig igen. Fast jag saknar nog att äta vid ett bord :P Det är så tungt att göra allt på golvet :D

Nu från morgonen ska min grupp och 3(?) grupper till förbereda ett seminarie om Moder Teresa-arbetena vi gjort och på eftermiddagen ska vi ha seminariet. Usch vad jobbigt. Jag hoppas att jag får va lite mer passiv idag och gnällspik nr 1, 2 och 3 får prata. Fast då kanske vi inte får så bra betyg om inte K, S eller jag pratar ;)
Vi får väl se hur mina nerver klarar sig.

Nu ska jag äta upp min frukost och sen springa till bussen.
So long!
2009-05-28 @ 06:56:07 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }