Morning!

Godmorgon alla :)
Tycker det är skönt med fredag nu för nu börjar jag bli trött att vakna upp 5.30 på morgonen och slita mig upp ur sängen. Ska bli skönt att få sova ut imorgon! Tror inte min förkylning blir bättre heller då jag inte får vila tillräckligt.

Inatt vaknade jag 2.52 och då konstaterade jag att jag bara får sova i 2½ timme till. Blää. Så då blev jag ännu tröttare! Och efter att jag somnade den gången så sov jag kanske i 5 minuter (kändes det som) och så ringer väckaren.

Ska dricka upp mitt varma goda gröna te här nu och sen ska jag på min sista praktikdag den här veckan :) Som jag skrev igår så har jag ju utvärderingen idag. Hon kommer 11.30 idag så får se då!

Ha en super fredag idag!
2009-05-08 @ 05:08:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin helg :)

2009-05-08 @ 10:37:54
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }