Min söndag med älsklingen

Måste bara lägga upp bilden från söndagen då älskling och jag var till Vargberget och grillade och solade :)


Vår världens sötaste minigrill! Egentligen skulle jag ha velat ha en babyrosa eller babyblå.
Grillen kör vi runt med hela sommaren i backluckan på bilen! :)


          Stranden.


Bara min!
















































Jag och älskling står och spänner och jämför vem som har större muskler :P

Det var vår söndag :) Härligt var det!
2009-05-26 @ 20:50:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej ;)

2009-05-26 @ 21:00:54
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }