Måndagmorgon

Har nyss proppat i mig mina fitness flingor och ännu sitter jag och sörplar på mitt gröna te :)

Var faktiskt inte så trött i morse och jag vaknade heller inte med en hostattack! Jeij!
Jag hade också relativt lätt att andas. Det hjälpte att smörja in bröstet och under näsan med carmolis antagligen då jag gick och la mig igår :) Tänk att jag inte har tänkt på det tidigare!

Nu ska jag åka på min tredje sista dag på praktiken! :) Idag kommer jag att ha med mig min #%&dh#&¤ (=svordomar) handledare. Åååh! Gillar inte henne. Min syster sa att jag ska reta henne och härma henne :P Vi får nu se hur det blir med den biten men något kommer jag säkert att säga om hon håller på likadant.

Nu ska jag dricka upp mitt te och packa ihop sakerna! Bye
2009-05-11 @ 05:12:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Jag ska absolut prova nästa gång :)

2009-05-11 @ 09:11:00
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }