Lördagmorgon

Godmorgon alla! :)
Jättehärligt väder ute idag! Vaknade för en timme sedan och genast då jag tittade ut så var det fullt solsken och det blåser nästan ingenting heller. Härligt!

Jag ska idag åka med Katarina till Simstadion och sola :) Eventuellt simma men jag ska försöka undvika det då jag har varit och är ännu lite förkyld. Men vem vet ifall det är riktigt varmt där vi är och solar. Väderleksrapporten har iallafall lovat sol hela dagen!

Mot kvällen blir det antagligen Borgbacken med Kata och Susann :) Kul! Och efter Borgbacken ska vi till Susann och kolla på Eurovision Song Contes finalen!!!

Jeje :) Ha de bra idag!
2009-05-16 @ 09:07:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }