Jag blev bara tröttare

Har sovit nu i en timme och jag tycker jag bara blev tröttare. Somnade jag om nu tror jag att jag skulle sova till morgonen, men det kan jag ju inte riktigt göra!

Ska ta mig i kragen och stiga upp och börja torka skåpen. Tog mig en funderare också hur jag ska göra då jag inte har någon sopborste? Kan ju inte lämna golvet osopat på fredag då jag lämnar lägenheten för alltid. Jag måste väl ta min bonde-hjärna i bruk och luska ut något fiffigt :D

Nu ska jag stiga upp och koka ägg tills mina räksmörgåsar ikväll ;) Sen städa!
2009-05-26 @ 18:09:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: r

gott med räksmörgåsar ;);)

haru haft en bra dag ? Kramar /r <3

fin blogg förresten

2009-05-26 @ 18:53:45
URL: http://rminaa.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }