IC

Det var ju nästan bra att jag for med IC (=Inter City train) för Internet funkar ju nu fastän vi kör! Sist åkte jag med Pendolino och då funkade nätet bara då vi stog stilla. Kanske det är på grund av att Pendolino kör i 200 km/h så nätet inte hänger med :P

Bra iallafall så jag har något att göra! Har nog med boken förstås men jag känner att kommer jag att börja läsa den så somnar jag. Egentligen skulle jag nog kunna ta en lite nap nu förstås.

Måste bara säga att tänk att jag gått ett år i Helsingfors redan :) Jag har gått ett år på sjukskötarutbildningen! Det har varit tungt men det har även varit kul! Fattar bara inte att året har gått så snabbt. Har lärt mig enormt mycket och året i Helsingfors har varit mycket lärorikt på alla sätt.
Det var första gången jag flyttade hemifrån och skulle stå på egna ben till exempel. Att leva på ett magert studiestöd på 130€ i månaden.

Ska bli mycket skönt att få sommarlov nu. Nog för att jag jobbar hela sommaren men det känns ändå mer avslappnande än att gå i skola. Man har helst inga skoluppgifter :)

Nu blir det nap en stund :)

HA ETT BRA SOMMARLOV! :D Som en första utropning bara ;)
2009-05-29 @ 15:39:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }