Gårdagen i bilder

Simstadion

Jag på Simstadion. Det var lite kallt i bikini så min tunika fick vara på mellan varven ;)


Katarina ser ut att frysa ;P


Simstadion!





HOLY CRAP! :D



Borgbacken

Jag i Parishjulet


Susann.                                                                                  Katarina.



Mini-wc och mini-Ama


Ama å Kata


Ama å Katas skor.


Jag fick min efterlängtade mjukglass från Borgbacken :) Mums! Tyvärr hade de inte choklad som jag annars brukar ta men vanilj-jordgubb var också underbar!

Körde i många maskiner. Gick mot min rädsla och körde i Space Shot! Den var inte så himla hemsk som jag trodde :)
Kul var de iallafall! For i några nya maskiner också såsom Kehrä och Blixten. De där två tyckte jag nästan var roligaste!


Eurovisionkväll


Kata blandar dipp.


Susann och Simon.


IQ sätt på prov med en konservöppnare från IKEA.


Vårt snacksbord.


På lördag får man faktiskt vara lite onyttig! :) Kladdkaka!


Rätt låt vann tyckte jag :) Dock tyckte jag att den var lite sämre igår, antaligen p.g.a. nervositet, för jag tycker den är annars bra! Det gick lite sämre för Finland och Sverige.
Tyckte det var högt standard i år! Många bra låtar!

Sen for jag mot stan 01.30 tiden och första bussen kom nästan genast. Men då jag kom in till stan så såg jag att 42, 43 och 20N hade slutat gå och det fanns ingen tidtabell för nattbussen. Sen kollade jag ifall de andra bussarna som går här ganska nära, men de hade slutat gå också. Så jag tänkte få lite panik, men jag frågade Dennis om han kunde kolla när nattbussen går. Så han hann inte ens säga åt mig före den kom så det gick ändå ganska smidigt :) Bara att då jag steg in kom det ett moln av alkohollukt. Tänkte att jag bli väl full själv att stå här i alkoholångorna. Haha :D

Det var min gårdag!
2009-05-17 @ 19:46:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nikolina

härliga bilder! ;D

2009-05-17 @ 19:50:50
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Nikolina

precis :D va gör du nu da?

2009-05-17 @ 20:20:58
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }