Frierital

Gick in på Talskrivarnas sida och kollade lite vad det har för tal. Så gick jag in på frieri och kollade så hittade jag ett som skulle vara lite humoristiskt. Hahaha! Den där var nog bra :P


"Min kära NN! Har du hunnit undra över varför vi egentligen har middag här ikväll? Har du kanske rent av funderat på varför jag spontant hjälpte till med att skala potatis? Jo, du förstår, jag blev så ivrig. Vilken man (kvinna) skulle inte bli det, om han (hon) fick leva med en kvinna (man) som du. Varje dag ser jag på dig och känner stolthet över att du är min, bara min och ingen annans.

Nu kanske du tror att jag försöker ställa mig in, så att jag ska få mest efterrätt..."


Ni kan ju själv klicka på annonsen under detta inlägg och se lite vad de har för roliga tal. Och tänk skulle ens egen blivande man köpa ett tal därifrån :D Hahaha..
2009-05-07 @ 18:35:20 Annonser Permalink


Kommentarer
Postat av: Nikolina

men åh va orättvist! :O-

2009-05-07 @ 19:30:01
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Ja, man vet aldrig

2009-05-07 @ 19:33:40
URL: http://supermum.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }