Fredagmorgon

Godmorgon allihopa! :)

Snart ska jag trippa iväg till bussen och åka iväg till skolan. Vi har bara lite grupparbete från morgonen nu först och sen föreläsningar och igen till slut grupparbete. De där föreläsningarna känns så meningslösa för jag fattar nada vad hon står och pratar om. Sen tycker jag det är onödiga saker. Det där är inget man behöver sen i arbetslivet.

Dagens outfit:

Kör på med lite enklare kläder idag :)

T-shirt & leggingsjeans - Gina Tricot
Halsband & armband - H&M
Bälte - mammas gamla

Nu ska jag springa till bussen! Bye
2009-05-15 @ 07:06:52 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: okej:)



snyggt!

2009-05-15 @ 07:18:03
URL: http://lienes.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }