Det blixtrar och dundrar i Helsingfors

Fick sluta ca 15 minuter tidigare idag och tack och lov att jag fick det för precis då jag steg ur bussen så började det dugga lite. Nu störtregnar det och blixtrar och dundrar!
Måste väl nog stänga av datorn tills det gått förbi.

Allt gått bra på praktiken idag! Min handledare var på ganska bra humör idag så det gick helt bra att vara med henne idag. Istället var en annan vikarie nervvraket idag. Fy vilken suris.

Nu ska jag stänga av datorn och hoppas det slutar blixtra någongång så blir det mera inlägg! ;)
2009-05-11 @ 13:29:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }