Carmolis

Har nyss testat ifall carmolis skulle öppna min näsa. Delvis gjorde det men jag borde väl ha en större mängd och sitta längre med näsan där och andas!

Ni som inte vet så är Carmolis örttdroppar som man kan använda då man är förkyld. Man kan antingen massera in det på det sjuka stället, eller lägga några droppar på en sockerbit och suga eller som jag gjorde nu att droppa i droppar i kokhett vatten och andas in ångan.




Det luktade starkt!


Jag vill inte vara förkyld längre!
2009-05-10 @ 19:20:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Intenso

Krya på dig, det suger att vara sjuk

2009-05-10 @ 19:44:26
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Trixie

hoppas du blir frisk snart!



aha okej.. ja det är krångligt det med prov när man inte vet vad dom är ute efter..

2009-05-10 @ 20:02:53
URL: http://triix.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }