Bastubad

Har just badat bastu med D :) Jätteskönt! Fast egentligen ska man väl inte få bada bastu då man har feber men jag frös så grymt så jag ville bara ha värme!

Ni får tyvärr inte så några bilder nu just för jag har min sladd hemma och sen så är det här en så dålig dator. Men det kommer nog snart igen! :) Så don't worry.



Annars idag har jag känt mig trött och hängig hela dagen. Har inte gjort så stora saker. Var till D's mamma ett varv och drack lite mjöd, kokat lite mat och hälsat på en annan typ. Har nog varit rätt så aktiv idag fastän jag haft feber, men jag orkar inte bara ligga och inte göra något! Bättre iallafall att jag får lite frisk luft.

Har också bestämt mig för att jag ska åka tillbaka till huvudstaden på tisdagkväll först.

Nu lite facebook och sen sovdags!

Godnatt med er!
2009-05-03 @ 21:09:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }