2 föredrag och sen sommarlov

Gud vad härligt! Ca 2 timmar kvar i den här skolan och sen är det sommarlov!
Jag tänkte att om vi slutar så tidigt så ska jag försöka byta tåget till 15.30 tåget och Pendolino :) Skulle vara perfekt! Pappa är ändå ledig idag så han sa att han kan komma när som helst ungefär :)

Kollade just VR med Kata och det verkade som att det fanns plats ännu men jag ska inte hoppas för jag måste byta biljetten först på stationen för jag har inga pengar på konto att betala med så jag måste få den bytt på station isåfall. Och det är ju några timmar ännu innan jag hinner dit så platserna kan ju fara.

Har iallafall ett tåg ;)

Men nu ska jag börja gå upp igen och lyssna på två arbeten.
Bye
2009-05-29 @ 11:07:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }