Trött

Börjar minst sagt att bli trött nu. Steg upp så tidigt i morse och sen har det varit ruljans hela dagen.
Efter att jag skrivit det förra inlägget så for jag till K-hallen och förde listan.
Efter det for jag till Rosanna och Alvin. Där lekte vi på och Alvin fick visa sina nya konster han lärt sig sedan sist :) Till exempel kunde han vända sig från rygg till mage och tvärtom nu. Duktig pojke! :)

Lite före 12.00 for jag till Saxess och träffade Ann och Kristin. Ann fick sin present i förväg idag IFALL hon skulle ha viljat ha sina nya leggingsjeans imorgon ;)
Efter att Ann klippt Kristin klart så for vi till Birgittas och åt mat. Gott! Tänk skulle sådan mat finnas i Helsingfors..

Sedan bar det av till Rosanna och Alvin igen. Då låg Alvin och sov så jag läste lite på inremedicin då. Fick låna en bra bok av Rosanna! :) En medicinsk miniordbok och jag hade så mycket nytta av den. Förstod mycket bättre vad jag läste i inremedicin när jag hade den.
Då Alvin vaknade var vi en stund hos Rosannas och sedan bar det iväg hem till Finby där jag sitter nu också. Vi lämnade Alvin hemma med mormor och R och jag for och handlade mat. Har lagat ugnspotatis med lax- och räkröra. Jättegott!
Har ännu massor me grönsaker i kylen vi tänker dippa ännu. Fast jag är så trött redan så nu just känns det som att jag skulle kunna gå och sova.
Alvin ska föresten sova med mig inatt :) Va mysit vi kommer att ha det ;D

Ser fram emot morgondagen riktigt mycket! Först på morgonen är det babysim och på kvällen ska vi kalasa! :) Så längesen jag varit ute och partajjat med Ann.

Nu ska jag gå och se på Let's Dance eller Så ska det låta!
Gonatt
2009-03-06 @ 20:04:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }