Snart...

...måste jag sätta mig i bilen med alla saker och köra iväg till Seinäjoki.

Tycker att jag inte gjort något vettigt alls idag i och med att jag inte har någon bil hemma. Tänkte ju vara effektiv idag och få en massa gjort innan jag far men det har jag inte.
Har varit ut en sväng med en vän på kaffe och sen har jag ätit mat här hemma med Alvin och Rosanna. Inget annat har jag gjort.

Jag skulle ju och handla ännu men jag slipper ju inte till affären utan bil. Tänkte även springa in på Saxess och säga hej då åt Ann. Bara jag hinner!

1 vecka och 2 dagar så är jag hemma igen ;)
2009-03-31 @ 13:50:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }