Senare dag

Sitter och dricker en kopp med grönt te nu just :) Jag börjar först 12.30 idag så ja får sitta här och slappa en stund.. Trots att jag hade sovmorgon vaknade jag redan lite före 9.00 och var pigg så jag steg upp då och tar mig lite tid och inte behöver stressa. Skönt med sådana morgnar också..
Har suttit och funderat snabbt om jag skall fara till skolan och äta deras goda broiler-nudelsallad eller om jag bara ska fixa till något här hemma. Och jag tror att det blir att stanna hemma, annars måste jag fara snart för att komma undan de långa köerna..

Har bara läkemedelsräkning idag och idag ska jag bara räkna på övningstenten. Fick den redan förra veckan och jag sa åt mig själv att jag skulle räkna den hemma men inte har det blivit av. Har inte orkat. Tid skulle jag säkert ha haft om jag velat.

D vaknade först 19.30 igårkväll så det ble ingen boxning. Han var först yrvaken en stund och sedan gick vi till Prisma och handlade. Blev att handla för över 90€. Så är det när nästan allt är slut :P Janå det blev ett träningspass i sig när vi gick me de tunga väskorna hem tillbaka så lite promenad med tyngder fick vi. Tror folk tyckte vi var lite konstiga igår :P D gick före mig och jag gick bakom honom med en cykelring runt huvudet och sjöng "Olyckan" och sen började jag med Teletubbies som även fastnade i D's huvud :D D sa att nu tror nog folk att jag är hans dotter då jag går bakom honom och sjunger Teletubbies med en cykelring runt huvudet. Hahah! Men kul hade vi :P

Då vi kom hem packade vi upp sakerna och sen tränade D och jag mina magmuskler. Det bara brände i min mage och i mina lår! Skönt var det efteråt!
Sen satte vi på ett avsnitt av DH och efter det somnade jag nästan genast.

Idag efter skolan tänkte D och jag till Östra centrum. Ann har en beställning också och jag tänkte att jag skulle ha kunnat ta dem på samma gång i ÖC men jag har inte fått tag på henne ännu. Så jag måste antagligen fara en annan dag in till stan då..
Får se om det blir någon träning ikväll. Springa kan jag inte ännu men det skulle vara skönt att simma 1km. Måste se vad vi hittar på :)

6 dagar tills Närpes nuu!
Å jeeeij, nu kom Sydin ner genom postluckan!

Jag ska ju by the way till Borgå sjukhus på lördag då barnavdelning har 40 årsjubileum :) Kommer bli kul!

Men nu ska jag läsa tidningen. Ha det bra idag!



2009-03-18 @ 09:16:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }