Ledig måndag

D hade inte alls ledigt idag så nu sitter jag här ensam. Han börjar 10.15 och slutar 12 :P Vi ska in till stan till klockan 13.00 och handla lite grejer.

Har just ätit frukost och funderar starkt på att gå ut och springa ett varv. Har ju det från mig ikväll då sen :) Får ägna min tid åt inremedicinläsningen istället. Har kommit till sidan 113 nu så jag känner mig ganska duktig! Bara att orka fortsätta i samma takt nu för nästa fredag så har jag tent. Fredagen den 13onde igen :S
När jag kommer till Närpes skall jag låna några böcker vi ännu ska läsa till tenten.

Far hem torsdagkväll och missar en inremedicinföreläsning. Kommer tillbaka hit först tisdagkväll så då missar jag på måndagen en obligatorisk övning i nedsättning av näs-magsond. Har som bara det på måndan och är ledig på tisdag så jag tycker jag får ta en extra ledig dag och få vara i Närpes en dag extra. Övningen tar jag senare. Känns kanske bättre att göra näs-magsond då det är mindre folk också och inte se alla som har kväljningar. Jag är inte enda som måste ta en övning senare..

Imorgon börjar min skoldag först 13.15 och slutar 18.00. Inte så lång dag men det kommer att kännas jobbigt när man är i skolan ända till kvällen. Har först läkemedelslära och efter det inremedicin. Vi får ut våra test i inremedicin. Får se hur det gick för mej :D

Jaja, snart är det dags för joggning och när jag kommer in ska jag börja göra lite mat och efter det bär det av till stan.
Hejdååå
2009-03-02 @ 09:04:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }