Kväll

Hemma igen efter ett par timmar i Östra Centrum :) Åt D hittade vi en vit skjorta från Dressmann. Tittade igår på Dressmann också men vi tyckte skjortorna var så dyra så vi tänkte vi skulle vänta tills idag då vi far till Mr Big men där var de ännu dyrare! Så vi gick till Dressmann då igen.. En fin vit skjorta i linne som inte ser för fin ut men ändå lite finare..
Vi var även in på Gina Tricot ett varv och jag provade en klänning jag sett på nätet men då blev jag nog Amanda 10 år :P
Hittade en billig skjol på H&M. Har länge letat efter en sådan men de har bara varit slut i stan men då kom jag på att jag kan svänga in där och fråga och de hade! Och i storlek 34! :D

Håller på och tittar på Salkkarit nu just ;P Har också på tvättmaskin och diskmaskin. Dessutom borde vi städa upp lite i lägenheten då byggubbarna kommer imorgon. Delvis för att gubbarna inte ska tro vi är några grisar och delvis för att gubbarna inte ska smutsa ner våra kläder. Det blir ett senare problem..

Vi kom ju hem ganska så sent idag så vi hann inte fara och simma. Istället ska jag boxas och träna lite styrka igen :) Det är kul!

Imorgon börjar jag 12.30 igen och då före det ska jag posta toppen jag sålt på huutonet. Har fått in pengarna för den idag :) Lite kirurgi borde jag läsa på ikväll och imorgon.

Hejsvejs
2009-03-18 @ 18:56:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }