Kallt om tårna

Har suttit nu och tittat klart på kirurgiföreläsningen för idag. Sitter hos Rosanna och fryser om tårna så jag har en filt runt mig. Tyckte det började bli så kallt här i lägenheten och då kommer hyresvärden deras och sa att Guy har ringt och sagt att han skall byta några proppar så ja varsågod. Kanske det var därför värmeblåsaren inte fungerade hur jag än tryckte.
När jag hade bytt propp funkade blåsaren genast och nu har jag den på full gas och det kommer varm luft :) Härligt.

Rosanna och Alvin är till rådgivningen så därför är jag ensam här nu just. Jag tror de skulle vara där 14.15 så det tar väl nog en stund till. Eventuellt ska jag titta på en del av en föreläsning nu ännu.
Inte har jag nu fått koncentrera mig fullt ut idag heller. Första delen var jag hemma och då rustade pappa och jag på med printern och jag flyttade mina papper till två skilda mappar. Så nu ser jag lite proffsig ut :P Haha.. Nä men det är enklare att ha dem i skilda. Alltså jag har inremedicin i en mapp och kirurgi i en. Så då behöver jag bara ta fram det ena ämnet jag vill läsa på. 10.30 tiden begav jag mig hit och då var det Alvin som vill ha mest uppmärksamhet och sen ville ha prompt ha mina papper :P Men det jag tycker att jag inte kan så bra så får jag titta en gång till då senare.

Idag efter att Alvin och Rosanna kommer från rådgivningen ska vi fara till Finby och i och med att det var våffeldagen igår så blir det våfflor idag :) Mums!

Får också se när D får komma hem... Har inte fått höra något alls av honom idag ännu. Spännande.

Det är redan fredag imorgon och jag tycker jag inte har gjort någonting annat än studerat :P Mormor måste jag besöka bland annat. Då Ann kommer hem måste jag med kläderna åt henne.

Nu ska jag ännu titta på en föreläsning.
Måste också hinna läsa ca 100 sidor i boken också före tisdag!
2009-03-26 @ 13:31:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }