Härligt väder

Har just kommit hem från mormor :) Gick dit och tillbaka så jag känner mig så duktig! Skönt var det också då solen var fram fastän det var lite kyligt därute men det gjorde ingenting..
Har suttit hos henne i ca 4 timmar. Åt lite potatismos och köttbullar och sen drack vi kaffe och fick kaka :) Medan mormor tog en tupp lur läste jag lite kirurgi. Det blev nästan 30 sidor lästa så jag är stolt :)
Bara att orka läsa resten med samma fart då..
Det går alltid så bra att läsa hos mormor för där har man inte så stora alternativ att göra någonting annat. TV är enda isåfall och där kommer det inget bra på dagarna. Eller jo jag tittade lite på Lilla huset på prärien ;)

Nu väntar jag på Ann då som sagt :)
Och sen hoppas jag att D ska komma hem snart också..

Känns också som att jag skulle behöva en lite tupplur. 15 minuter eller något så att man inte blir seg..

Kom också på att biblioteket hade ju ringt mig förra lördan och sagt att jag har en bok reserverad och jag har ännu inte hämtat den. Men nu just har jag ingen bil hemma så jag måste vänta en stund tills någon kommer hem.
Jag vet nu inte heller om jag är i så stort behov av den där boken. Men varför inte.

Ha en bra fredag allihopa!
2009-03-27 @ 14:32:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }