Godmorgon

Snart början min föreläsning i klinisk vårdlära så jag hinner inte skriva så mycket nu just..
Slutar lite före 12 idag så vi får se vad vi tjejer hittar på före apoteksbesöket idag.. Hinner säkert blogga lite :)

När jag stod och väntade på bussen idag så kom en salkkaritstjärna :P Woow. Har aldrig sett honom där förr fastän jag hoppat på bussen där flera gånger.. Eller så har jag bara varit så trött att jag inte noterat honom.

Men nu måste jag bege mig uppåt i skolan.

Ha det bra!
2009-03-17 @ 07:27:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-03-17 @ 07:44:35
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Hej hej :)

2009-03-17 @ 17:11:43
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }