Godmorgon!

Har nyligen vaknat pigg och kry fastän det är söndag :) Kan kanske ha något att göra med att jag somnade redan 22.00 igårkväll. Var så trött så trött så jag orkade inte ha upp ögonen längre. Kan mumin med barnen ha tagit så mycket kraft av mig? :P Eller håller jag på att bli förkyld?

Hannibal-filmen igår var nog spännande, men inte var det den bästa jag har sett av dem. Jag gillar nog mest När lammen tystnar eller Den röda draken.

Idag är det åter jättevacker väder i Kannelmäki :) Igår hann jag inte vara ute nästan något alls men idag blir det promenad eller/och joggning. Måste nog ta vara på det vackra vårvädret.

Idag gäller också kirurgiläsning och sen måste jag tvätta kläder och städa lägenheten. Har en dag imorgon också på mig att städa så vi får se hur det blir. Vi far ju till Närpes på tisdag! Jeeij! Därför ska lägenheten städas så att det är snyggt och fint tills vi kommer hem. Då jag kommer hem på tisdagen så ska jag handla ingredienser till en smörgåstårta och börja göra en genast :) D fyller ju på onsda!

Imorgon har ja kirurgi hela dagen. Från 9-14.30. Det där 14.30 ser så tidigt ut men jag kommer nog att vara trött över att ha samma ämne hela dagen lång. Efter föreläsningen ska jag fara in till stan och handla ett mascara åt mig. Mitt har gått sönder där inne så det är helt klottigt hela alltihopa.

Nu är det frukostdags! Byebye
2009-03-22 @ 08:34:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }