Frukost

Sitter här vid datorn och äter lite frukost nu. Vaknade för drygt en timme sen och fortsatte med inremedicin men då blev magen hungrig efter en timme så jag var tvungen då att stiga upp och äta lite :) Håller på med njurarna nu och det är så mycket och invecklat. Orkar inte ens fokusera på allt, för han sa ändå att han ska ta helheter och inte detaljer. Har ca 70 sidor kvar nu och det ska jag väl klara av bara jag sitter med den där boken och läser och inte har tankarna att flyga iväg.. Läste ca 10 sidor på en timme nu så det skulle betyda att jag ska sitta i 7 timmar till! Gaaah! Nej, måste nog sätta på lite fart på läsandet nu..

När jag steg upp för en stund sedan så ser jag att mina jeans sitter fast i lampan i taket :P Vem kan det vara tro som vill spela ett spratt åt mig? :D

Så ni vet alltså hur min dag kommer att se ut idag. Läsa läsa läsa. Eventuellt tar jag en paus och far ut och springer så att jag inte bara sitter här och andas 24,5 kvadrat.

Imorgon har jag ju då tenten från morgon och efter det har jag övning i nedsättning av näsmagsond. Nami! Jag ska nog ha någon att göra det på mig och gärna vill jag göra det på någon annan. Inte går jag ju på sjukskötarutbildning bara för att se på heller!? Och dockor är inte människor.

Nu ska jag fräsha upp mig lite och sedan bär det iväg till inremedicin igen.

Ha en bra dag!
2009-03-12 @ 09:53:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }