Fredag!

Fastän jag varit ledig i flera dagar så känns det ändå skönt med fredag :)
Idag är det Pampas Nationaldag men jag skippa det i år för jag fick ändå ingen med mig heller.. Sen så är jag inte så sugen på en massa fulla människor och ända bort i Vasa. För lång väg att fara hem :P Men nästa år!

Har nyligen kommit hem från Kalax. Har läst Vasabladet och skrattat åt en artikel. De där skribenterna får nog saker och ting att låta så grymt. Hoppas bara det går bra idag också.

Idag har jag ingen live-föreläsning utan om jag hinner så ska jag titta på onsdagens som jag missat. Ca 2 timmar att titta. Sen så måste jag läsa i boken. Har helt lämnat den utanför.

Men jag tänkte jag skulle gå ut och gå till mormor efter någon timme i detta vackra vädret. Där kan jag ta mig tid att läsa lite också. Förhoppningsvis får jag lite mat ;P
Så väntar jag på att Ann ska komma hem så att hon får hämta sina kläder :)
Alvin är till Tammerfors idag så honom hinner jag inte se idag då.. Mina kläder måste tvättas sen igår för det är riktigt nerdreglade :D

Fick ett brev från Närpes Stad idag och i det är det ett papper på att jag har fått lön på 17€ :P Alltid kul med sådant men sist jag jobbade åt staden var......... längesen! :D

Ikväll blir det Let's Dance kväll med flickorna :) Kommer bli kul!
2009-03-27 @ 08:18:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }