Flitig söndag

Idag ska jag börja min söndag flitigt!
Har just bytt om till gymkläder och ska snart cykla iväg till gymmet. Skall gymma en liten stund och efter det ska jag simma 1 km! Måste skynda mig att simma den där kilometern före D kommer till bassängen för då blir det nog inga metrar mera :P Tålamodet svackar där.
Tänkte att jag skall simma idag i och med att jag boxades igårkväll ca en halvtimme och efter det var vi och sprang så jag har träningsvärk i mina vader! Skulle inte vara så skönt att spring idag så då blir det simning som inte är så belastande men ändå tar på :)

Tänk ifjol den här tiden var jag så aktiv så aktiv. Tränade minst 5 ggr i veckan. 2 ggr fotboll, 1 gym, 1 spinning, 1 simning. Det var en skön tid! Vill ha det tillbaka. Har blivit så lat nu :P Då var inte träningen ett måste utan jag ville och min kropp ville. Nu är det lite orka också men hoppas jag kommer tillbaka till det^^

Det var också jätteskönt att vara ut och springa igår för vi hade suttit inne hela dagen så det var skönt med lite frisk luft och att man fick röra på sig. Boxning är också något som tar på riktigt! D hade mig att göra en magövning och det är så tungt! Men skönt :)

Igårkväll höll jag på att skriva ett inlägg men datorn tyckte inte att jag skulle publicera inlägget så det fick vara då.
Jag skrev t.ex. att ni får ursäkta min fula blogg ett tag nu. Datorn är för slö här hemma för att kunna göra något åt det så jag måste göra det i skolan när jag har tid någon dag. Patience :)

Igår efter att vi var och sprang gjorde jag croissanterna. Och mmmmm vad de var goda! Speciellt goda efter att man varit ute och sprungit! Efter croissanterna hyrde vi filmen The Da Vinci-code. Har ju själv läst boken och den var hundra gånger bättre än filmen. Filmen lämnade som bort ganska mycket väsentligt. Jag som läst boken förstod ju vad de menade men för D var det lite svårare att hänga med. Själv tyckte jag också att den var lite virrig ibland. Boken är helt klart bättre.

Nu blir det gym!
Skriver mer senare eventuellt :)
2009-03-15 @ 10:56:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }