Färdig!

Nu är jag så gott som klar med designen :) Hoppas jag får vara nöjd ett tag nu helst..
Helt enkelt och snyggt tycker jag! Inget extra alls..
Antagligen ändrar jag om den ännu snart ;D

Skoldagen är slut för mig. Höll redan på att gå hem där runt 12.00 men då kom jag på att D slutar ganska snart och jag har ändå inget särskilt att göra hemma.. Så jag vände om då och gick tillbaka in till skolan och satte mig här och fick min blogg klar ;) Brabra.

Vi fick mycket info på klinisk vårdlära idag. Fick lite info om praktiken, simuleringsprovet och om själva föreläsningen förstås. Simuleringen är efter 2 veckor. Jag far ju hem nästa tisdag den 24 mars och sen så får jag vara hemma tills tisdagen där efter :) KUL! Men jag måste ju sköta skolan medan jag är hemma då så det blir inte bara slapp och kul.
Nästa vecka missar jag 2 föreläsningar i kirurgi så dem måste jag titta på antingen live eller efteråt. Tror nästan efteråt för då kan jag spola framåt och inte sitta vid datorn i ett sträck nästan från 9 på morgonen till 14.30. Det skulle ju inte vara så kul. Måste ju se vad jag har för liv förstås ;) Jag missar inga andra lektioner då.. Onsdan har jag etik, torsdag har jag simuleringsprov och fredan har jag tent i kirurgi. Så när jag är i Närpes gäller kirurgi och därför ska jag börja läsa på det fast ikväll! Skönt att få fara hem iallafall..

Planer för Närpes är att träffa Virta åtminstone. Hann inte träffa henna sist jag var hem. Kom föresten på nu att jag måste ringa henne!
Sen ska jag fara och spinna igen :) Annat har jag inte planerat och inte tänker jag planera så mycket annat.
Vara med vänner och familj.

Måste ju berätta att jag fått en topp på huutonet såld igår! Jeeij! Så då var jag 15€ rikare. Eller några euro går åt posten men ändå. Har ut mera kläder där också och hoppas för fulla muggar att någon är intresserad. Det är sådana kläder som är i bra skick som jag inte använt så mycket så jag tycker att det är bättre att sälja dem vidare än att de går i skräpet. Och sen så är det bara positivt för min studerandeplånbok :)

Imorgon har jag klinisk vårdlära från morgonen till 11.45 och sen ska vi på apoteksbesök till Apoteket Svanen kl.14.00 så det blir att vänta ganska länge där. Susann, Kata och jag ska väl hitta på något där mellan så behöver inte jag fara ända hem :)

Har börjat min mjölkfria vecka idag ;) Har gått bra än så länge men vi får väl se när jag har behov av mjölk :P Måste kanske köpa lite havredryck så jag får äta mina flingor. Man måste ju pröva på för att få veta!

Nu ska jag avsluta här för idag. Ha en bra fortsättning på dagen!
2009-03-16 @ 12:39:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }