Ensam hemma

Har just kommit hem från Östra centrum nu. Allt stängde redan 20.00 där så jag hade inte så lång tid på mig tyvärr..
Hann springa in på Gina Tricot och hämtade grejerna åt Ann och en topp åp mig. Inte kan man hålla tassarna i styr inte. Provade också ett par leggingsjeans. XS fick jag inte över magen och S fanns inte så det blev inget köp. Annars skulle jag ha tagit dem genast! Det finns ju två Gina Tricot till i stan så eventuellt bär det av dit en dag ;P
Innan jag for hem köpte jag lite frukter så att jag kan göra fruktsallad och dessutom håller jag på och kokar lite ägg nu för jag ska göra räksmörgåsar! Mums!

Har på tv nu på samma gång med Scary Movie rullandes. Har sett den förr men det finns inget annat att se heller.

Hoppas D också kommer hem snart..

Imorgon är det tidig väckning igen. Jag skall vara i borgå klockan 10 på morgonen och jag tänker fara i tid så att jag kommer i tid.

Nu måste jag hänga upp lite tvätt på tork och sen tillreda mat!

Gokväll
2009-03-20 @ 20:21:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }