Det var det

Nu är det dags att avrund den här kvällen.
Har dammsugit, torkat golvet, tvättat kläder, bytt sängkläder, diskat, kastat bord gammal mat och packat så nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite på kirurgi. Ena ögat har ja på Den röda draken som kommer i tv nu just. Ganska så ett sammanträffande för Susann och jag pratade om Hannibal-filmer idag :P

Har även printat ut smörgåstårtereceptet mamma har scannat in åt mig och skickat! Duktit mamma!
Så nu vet jag vad som ska handlas imorgon när jag kommer hem :)

Imorgon har jag kirurgi från klockan 9 på morgonen. Runt halv 12 måste jag fara från skolan för efter det blir det doktorn. Efter det går jag hem och gör smörgåsar och annat matsäck åt oss och sedan sätter vi oss i bilen och far mot Närpes!! Sen är det (nästan) bara Närpes som gäller i en vecka :) Måste ju läsa på kirurgitenten, lite klinisk vårdlära för jag har praktiskt prov när jag kommer tillbaka och sen börjar läkemedelsläratenten närma sig. Men det om det.

Nu ska jag krypa ner i vår rena fräscha säng! :)

Gonatt!
2009-03-23 @ 20:32:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malena

Vad studerar du?

2009-03-24 @ 08:27:41
Postat av: Anonym

Jag studerar till sjuksköterska och hälsovårdare :) Eller man blir automatiskt sjuksköterska oberoende vad man sedan väljer att gå vidare till..

2009-03-24 @ 20:20:09
Postat av: Amanda

Det är nog jag som skickat det där förra men jag vet inte varför namnen inte kommit :S

2009-03-25 @ 08:05:45
URL: http://amanainen.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }