Barnvakt

Snart ska jag fara och vara barnvakt åt Alvin en stund :)

Vaknade i morse 2 minuter före väckaren skulle ringa :P Sånt är aldrig roligt när det gäller skolan iallafall! Men nu var det nu inte så farligt. Steg upp och gick i duschen, klädde på mig och åt frukost.

Idag fyller min kära! :) Grattis!

Så som jag skrev igår kväll så blir det kalas ikväll med massor med gott :)
Presenten är inpaketerad, men jag har inget kort.. Måste antingen köpa ett, göra ett eller så får han vara utan :P Måste se vad jag hinner..
Vet heller inte när jag hinner se födelsedagsbarnet idag. Eventuellt lite senare idag.

Nu ska jag börja åka till Alvin :)
Hejdåå



2009-03-25 @ 08:15:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }