Babysim

Idag har jag varit på babysim :) Det var kul! Bara att Alvin är i en helt annan värld när han är i bassängen så man fick ingen kontakt med honom :P Kul att se alla andra bebisar som hade så kul också.
Alvin somnade nästan genast vi klätt på honom och satt honom i bilstolen :) Sover ännu därute..

Är hungrig nu efter simmandet trots att jag inte egentligen simmat själv något :P Har ätit lite grönsaker men jag vill ha riktig mat! Men klockan är bara 11 ännu.

Idag ska jag eventuellt fara till mormor. Kan hända att moster kommer från Vasa idag :)
Men till mormor borde jag nog fara för hon väntar säkert på mig. Kom ju redan i torsdast och nu är det lördag.

Och ikväll blir det partajj :D Va kul!
Så......


GRATTIS PÅ 21-ÅRSDAGEN ANN! :)




Ha d :)

2009-03-07 @ 10:10:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }