Trött Amanda

Nu när jag satte mig ner blev jag riktigt riktigt trött. Före det har jag hållit igång med kubb, mölkky och badminton :) Kul har det varit!

D for genast efter jobbet till gymmet så honom har jag inte sett ännu idag. Men han kommer väl snart :)

Imorgon börjar jag redan 13.00 men då ska jag åka till Vasa direkt efter jobbet. Hoppas bara det inte är så fint väder imorgon! Vill ju inte sitta i bil och inte vara på stranden om det är jättevarmt. Måste kolla vädret!

Imorgon ska jag vara hela dagen på frukt och grönsaker :) Det är kul! Gillar att ha lite variation! Och att jag får bestämma själv allt jag gör där.

Nu ska jag umgås med familjen en stund.
2009-06-29 @ 19:32:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }