Torsdag

Godmorgon på er!
Jag kom nyss hem till mamma och pappa nu. Jag börjar jobbet först 13.00 men jag kom på samma gång som Dennis nu för jag hade inte någon egen bil med mig så annars skulle jag inte komma upp hit på något sätt. Hoppas bara det inte börjar regna då jag ska till jobbet för jag måste cykla. Borde föresten ta fram min cykel ur lekstugan så jag inte behöver kämpa på med det sen då jag säkert har lite bråttom redan..

Slutar först 19.00 ikväll men det gör nu inte mig något. Det är ändå bara bajs väder här. Mulet men inget regn ännu.

Jag uppdaterar snart igen ;)
2009-06-11 @ 07:55:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }