Tillbaka

Nu är jag äntligen tillbaka :) Jag vet nog att ni har saknat mig ;)

Har varit i jobb igen nu från 9-15.00 så jag har nyligen kommit hem. Var ett varv till Rosanna och kollade in babyträffen :) SötAlvin var där bland buskarna nästan :P

Arbetsdagen har gått bra. Har bara suttit i kassan och tagit hand om posten idag. Märktes nog att man var lite rostig med posten :P Men det kommer väl tillbaka!

Annars igår efter att ha varit 9 timmar i affären så for vi efter lite tårta hem till mig och for till Kalax. Lina och Frida var med då och då vi kom ner till Kalax var min svärmor där och förstås svärfar. Svärfar hade ställt till med kalas med tårta och allt! Så snällt och gulligt av honom! :)

Det här fick jag i present av mamma och pappa:


En minilaptop! Jeij! Så nu kan jag börja blogga ännu oftare ;) Eller inte över sommaren då jag är i jobb förstås :P Sen så har jag inget internet i den ännu. Pappa ska bara föra den till jobbet ännu och lägga in lite skrivprogram. För jag önskade mig datorn för skolbruk. Jag önskade även att "jag vill ha hjälp till en minilaptop!". Mamma och pappa har aldrig satt så mycket pengar på en födelsedagspresent förr så jag var nog beredd att betala själv på den. Men bra så! :)

Av älsklingen fick jag ett Pandora-armband. Många som har det men jag tycker det inte gör något för ingen har samma :)

Dålig bild men. Det är ett silveramband så kan man köpa till sådana pluppar då. Den enda pluppen jag har nu just betyder "juni" :) Måste bara åka idag och byta storleken på bandet för den flyger av min arm.

Av L&F fick jag en muminmugg :) Love it! Den här var svart med muminpappan på :)

Av mormor, svärfar och svärmor fick jag lite pengar.
2009-06-08 @ 14:43:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }