Svalare

Har kommit till Kalax nu och D's pappas "flickvän" har gjort middag åt oss tills ikväll. Får se vad det blir :) Jag är iallafall hungrig för jag har inte ätit något annat än smörgås, frukt och chips idag.

Hemma hos mamma och pappa spelade Rosanna och jag badminton länge. Det gick både bättre och sämre. Men riktigt skönt att vara i solen och där senare även i skuggan. Var riktigt behagligt att vara i skuggan.

Imorgon ska jag till stranden igen! Då kommer kanske Jennifer med :) Rosanna och Alvin kommer också kanske. Skulle vara härligt att ligga en hel dag på stranden och bara njuta. Inget jobb att tänka på imorgon. Vi får nu se :)

Nu ska jag umgås med dessa. Baj!
2009-06-27 @ 18:49:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }