Sovmorgon

Det var mycket uppskattat med sovmorgon nu i morse :) Nog för att jag inte har sovt i ett sträck då Dennis har varit här och åkt till jobbet tidigare. Men skönt ändå att bara få somna om.

Har just varit i duschen och nu håller jag på och få lite kläder på mig. Ringde även nyligen till Hvc och tog en vaccintid. Tänkte inte hitta en passande tid då jag har mitt jobb också. Men jag fick till fredagen så det är riktigt passligt! Och tänka sig att de svarade på första signalen ;) Trodde nog jag skulle få vänta länge.




Dagens outfit:

Blus, linne och leggings - Gina Tricot

Svårt att ta kort på sig själv med webcamen :P

Nu ska jag äta lite frukost och sen åka hemåt!
2009-06-10 @ 09:34:45 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }