Sovit som en stock

Jag har nog varit enormt trött jag nu! Jag brukar vakna GENAST av minsta lilla men nu har jag inte ens hört att Rosanna och Alvin har kommit hit. Eller Alvin sover förstås.

Men väcker man mig mitt i natten så är jag som klarvaken :P Vissa fattar inte fenomenet.
Min väckare behöver bara pipa till en gång och jag är klarvaken och väckaren är avstängd och jag har stigit upp :D Rosanna tyckte det var konstigt då de var hos mig i Helsingfors. Och min andra syster försökte också säga "Men inte ringer min väckare länge heller..." men nobody slår Ama ;)

Det är mycket sällan jag är yrvaken. Skönt det :)

Får se hur länge Alvin ska sova.
2009-06-03 @ 15:06:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }