Slut

Nu är min arbetsdag slut för idag :) Skönt! Känner att jag fått lite ont i ryggen av att bara sitta där vid kassan. Har inte gjort något annat idag i princip.

Håller på och grillar Floridabiffar och majs nu. Mums! Jag är så hungrig! Var tvungen att köpa en chokladstång innan jag for hem så att jag skulle klara mig :P Fick cykla hem i regnet. Mysigt.

Imorgon börjar jag jobbet 12.00 men 11.00 ska jag till Hvc och ta twinrix-sprutan. Sen ska jag på samma gång hälsa på mormor :)

De har inte gjort något åt syster ännu. Hon är hungrig och törstig för hon har inte fått äta sedan 22.00 igårkväll och de får inte dropp att fungera. Stackare!
2009-06-11 @ 18:46:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: N*A*T*Z

tråkit att du fick cykla i regnet :(

2009-06-11 @ 21:47:41
URL: http://frankenreiter.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }