Semesterdag

Godmorgon! :) Ligger i sängen nu just och bloggar lite..

Jag är ledig och det är jättefint väder ute. Eller jag ser att det blåser lite men det är sol iallafall! Så idag ska jag sola! Måste kolla lite väder på nätet för att se vad de har lovat.

Dennis har stigit upp tidigare idag med sin far och de är nu ute och bygger på taket. Har nog bullrat lite av spikandet men det har ändå varit skönt att få sova längre :)

Så nu ska jag stiga upp och klä på mig. Äta lite frukost och gå ut lite och se hur långt de har kommit.

Vi hööörs!
2009-06-23 @ 09:33:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }